Fokus

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail


Service Design = Design af service, men også design af meget mere…

Det ligger i ordene. Design af service. Service design er en måde at arbejde med især immaterielle produkter. Altså ikke-fysiske produkter. Traditionelt set vil det være ”service” som vi kender det i fx ”jeg fik en god service”. Det kan være alt det udenom det fysiske produkt, fx behandlingen i en butik hvor du køber en sko.

Men en service i dag er jo et produkt i sig selv, tænk bare på alle de ”online services” du selv bruger. Eller tænk på oplevelsesgaver eller rådgivning eller informationssøgning.

Service design som begreb er vokset i takt med at virksomheders services bliver mere sammensatte og komplekse. En kundes oplevelse af den service en virksomhed giver bliver derfor sammensat af alle de interaktioner eller kontakter kunden har med virksomheden. Og det er den samlede oplevelse kunden husker.

Det betyder at virksomhederne i højere grad er nødt til at tænke på alle disse interaktioner, hele denne kundes rejse, som en samlet service. Det er her Service Design tænkningen kommer ind i billedet.

HOT TICKET kr. 3.195,- (+ moms)

De første 100 tilmeldte får desuden gratis den opdaterede
“Grundbog i Servicedesign” (helt ny 3. udgave)
af Ian Wisler-Poulsen, som også er vært på dagen.

Hvor får jeg en rabatkode?

Send flere og spar mere: Tilmeld 4 og betal for 3

tilmelding_knap

Stage from above