Seneste nyt fra vores Facebook-side

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail


Se Niels Corsten fra Koos (NL) til 🔥 Service Design Ignition 🔥
Vores speaker Niels Corsten kommer fra hollandske Koos. De er et af de førende Service Design bureauer og de laver spændende ting med bla. behovsbaserede personas og Service Design Sprints, som Niels vil fortælle mere om den 9 november. Se vores fulde program på
🔥 www.servicedesignignition.dk/program 🔥
... See MoreSee Less

Konfenrence 9. november - se hele programmet her -->
Ian glæder sig!
Vi glæder os!
Glæder I jer?

🔥www.servicedesignignition.dk 🔥
... See MoreSee Less

Service Design Ignition konference har tilføjet en begivenhed.

Alle virksomheder står i dag overfor den udfordring, at kontakten med kunden foregår gennem en lang række meget forskellige kontaktpunkter: Både online og offline, både gennem serviceydelser og de fysiske produkter, både gennem menneskelig kontakt og automatiske systemer. Fra start til slut kalder vi det for kunderejsen.

Service Design er den tilgang, der gennem inddragelse af kunden og forståelse af kundens virkelighed, kortlægger og designer alle de interaktioner og sikrer at alle de møder bliver effektive, brugervenlige og ikke mindst profitable. Det er en kompleks opgave.

Den øgede kompleksitet skaber også øget behov for at arbejde specifikt med Service Design. Hvis ikke virksomheden selv designer den samlede serviceydelse – så designer den sig selv, når kundens Customer Experience ikke stemmer overens med kundens forventninger.

Service Design Ignition konferencen fokuserer på problemstillinger som virksomheder i dag står overfor:

-At skabe oplevelse hos kunden af en sammenhængende serviceydelse, ikke blot af forskellige ydelser der er sat sammen.

-At tænke ud over kerneydelsen eller standardproduktet og forstå kundens situation både før og efter den primære interaktion med virksomheden. At arbejde med hele kundens rejse.

-At nedbryde siloer, at krydse online/offline barrierer, at arbejde med designmetoder i relation til service og meget mere….

I år har vi nogle hele fantastiske speakers;

Christian Bason fra Dansk Design Center

Sabine Storm fra Danmarks Radio

Ian Wisler-Poulsen er vores skønne konferencier

Grafiske facilitator MIE NØRGAARD

Mette Mikkelsen og Frank Høedt

Niels Corsten fra det hollandske Service Design bureau Koos Service Design

Diana Arsovic fra Innovationshuset


Jan Walter fra norske EGGS Design

Det blir et BRAG af en dag 😀
... See MoreSee Less

1 dag tilbage - Mega early Bird billetter
Vil du blive skarpere på Service Design OG spare penge? Til og med fredag kan du købe Mega Early Bird Billetter og stadig få fingre i den fantatiske "Grundbog i Service Design".

"En krone sparet er en krone tjent" så køb din billet nu på 🔥www.servicedesignignition.dk 🔥 mens tilbuddet stadig gælder!
... See MoreSee Less

Viden kan opfattes på mange måder og i år har vi noget for de visuelle 😍 Under hele vores konference bliver alle de spændende oplæg fortolket visuelt af den dygtige Mie Nørgaard. 👏

Køb din billet til 🔥Service Design Ignition 🔥 den 9 november, NU og spar 800kr og få et gratis eksemplar af "Grundbogen i Service Design" servicedesignignition.dk/
... See MoreSee Less

Viden kan opfattes på mange måder og i år har vi noget for de visuelle 😍 Under hele vores konference bliver alle de spændende oplæg fortolket visuelt af den dygtige Mie Nørgaard. 👏 

Køb din billet til 🔥Service Design Ignition 🔥 den 9 november, NU og spar 800kr og få et gratis eksemplar af Grundbogen i Service Design http://servicedesignignition.dk/

Tjek programmet for årets Service Design Ignition den 9. november på Nationalmuseet:

- Christian Bason (Dansk Design Center)
- Sabine Storm (DR)
- Diana Arsovic (Innovationshuset)
- Mette Mikkelsen, Konsulent & Honorary Professor
- Jan Parr (Eggsdesign, NO)
- Niels Corsten (Koos, NL)
M.fl.

Live visualisering med grafisk facilitator Mie Nørgaard hele dagen.

Tilmeld jer nu og spar hele 800 kr. Kun 2.395 kr. med tilmelding senest 15/9.

De første 100 tilmeldte får også den ny-opdaterede Grundbog i Service Design af Ian Wisler-Poulsen, der også er vært på dagen.

Læs mere på www.servicedesignignition.dk
... See MoreSee Less

Tjek programmet for årets Service Design Ignition den 9. november på Nationalmuseet:

- Christian Bason (Dansk Design Center)
- Sabine Storm (DR)
- Diana Arsovic (Innovationshuset)
- Mette Mikkelsen, Konsulent & Honorary Professor
- Jan Parr (Eggsdesign, NO)
- Niels Corsten (Koos, NL)
 M.fl.

Live visualisering med grafisk facilitator Mie Nørgaard hele dagen. 

Tilmeld jer nu og spar hele 800 kr. Kun 2.395 kr. med tilmelding senest 15/9.

De første 100 tilmeldte får også den ny-opdaterede Grundbog i Service Design af Ian Wisler-Poulsen, der også er vært på dagen.

Læs mere på www.servicedesignignition.dk

Vi elsker Service Design og derfor giver vi de første 100 som køber billet en gratis bog om service design.

Ian Wisler-Poulsen har skrevet "Grundbog i servicedesign"

"“Hvis ikke du designer din serviceoplevelse, så designer den sig selv!” Sagt med andre ord: Hvis du ikke tager ansvar og sørger for at planlægge, udvikle og styre virksomhedens serviceydelse, så udnytter du ikke dens fulde potentiale – og du mister kontrollen. I værste fald taber virksomheden omsætning, og kunderne får ikke den optimale serviceoplevelse og den fulde tilfredsstillelse."

Bogen koster normalt 299kr og hvis du køber billetten, får du en rabat på 800kr oveni 😉

🔥 Service Design Ignition Conference 🔥
www.servicedesignignition.dk
... See MoreSee Less

Vi elsker Service Design og derfor giver vi de første 100 som køber billet en gratis bog om service design. 

Ian Wisler-Poulsen har skrevet Grundbog i servicedesign 

“Hvis ikke du designer din serviceoplevelse, så designer den sig selv!” Sagt med andre ord: Hvis du ikke tager ansvar og sørger for at planlægge, udvikle og styre virksomhedens serviceydelse, så udnytter du ikke dens fulde potentiale – og du mister kontrollen. I værste fald taber virksomheden omsætning, og kunderne får ikke den optimale serviceoplevelse og den fulde tilfredsstillelse.

Bogen koster normalt 299kr og hvis du køber billetten, får du en rabat på 800kr oveni ;)

🔥 Service Design Ignition Conference 🔥
www.servicedesignignition.dk

🔥 Service Design Ignition Conference 🔥

BILLETSALGET ER STARTET til det vildeste Service Design show den 9. november på Nationalmuseet!
Talks fra blandt andre Christian Bason (Dansk Design Center), Sabine Storm (DR), Diana Arsovic (Innovationshuset), Live Visuel Facilitering og meget mere.

Tilmeld dig allerede nu og spar 800 kr. 😮🤑

www.servicedesignignition.dk

Første 100 tilmeldte får bogen "Grundbog i servicedesign" skrevet af vores seje konferencier Ian Wisler-Poulsen.

Følg med her på siden, vi fortæller løbende om vores speakers og deres spændende oplæg.
... See MoreSee Less

🔥 Service Design Ignition Conference 🔥

BILLETSALGET ER STARTET til det vildeste Service Design show den 9. november på Nationalmuseet! 
Talks fra blandt andre Christian Bason (Dansk Design Center), Sabine Storm (DR), Diana Arsovic (Innovationshuset), Live Visuel Facilitering og meget mere. 

Tilmeld dig allerede nu og spar 800 kr. 😮🤑

www.servicedesignignition.dk

Første 100 tilmeldte får bogen Grundbog i servicedesign skrevet af vores seje konferencier Ian Wisler-Poulsen. 

Følg med her på siden, vi fortæller løbende om vores speakers og deres spændende oplæg.